close

#12 Phoenix (JacksonYugyeom)

作詞:Jackson Wang유겸

作曲:Jackson Wang유겸BOYTOY

編曲:BOYTOY

 

Jackson/有謙:

 

*以下翻譯僅為個人練習,不一定全部正確,若有錯誤歡迎指正!
*若要轉載請註明 wanny@pixnet 並附上文章網址,謝謝!

 

I'll be the phoenix yeah 

Aiming at you we be flying 

We ain't finished yet 

We be balling 

everywhere they call us 

Phoenix yeah 

Stay a hundred 

All the problems you can 

Leave it to me 

Hey leave it 

Leave it to me 

 

Y'all can see me in studio 

I love it 계속해  

어쩔 수 밖에 너라도 

결국에 내 앞에 거짓도 

Imma feel like whoo 

보여줄게 bring your crew 

어차피 고개 숙여 

What you doin' 

What you gonna do 

Yeah 

All them poker faces hiding it 

Oh no no no 

All the beefing story 

making all the hate 

Oh no no no 

Ain't got time for this all 

Damn a hundred missed calls

Ride or die 

Ride or die 

 

I'll be the phoenix yeah 

Aiming at you we be flying 

We ain't finished yet 

We be balling 

everywhere they call us 

Phoenix yeah 

Stay a hundred 

All the problems you can 

Leave it to me 

Hey leave it 

Leave it to me 

 

겁이 없어 내겐 

형들 항상 있어 

너 따윈 그냥 제껴 

앞에 꿈의 꿈 있어 

죽었다 깨어나도 몰라 

괜히 쎈척 하지마 

품에 항상 안고가 

너와 다르게 주위를 둘러봐 

Keep it moving on 

Low key drifting 

Rock the mic 

Banging with my snapback 

Yao Ming on the court 

Hall of fame level 

Can't touch me

Unfair combat 

Yay 

Wings on my back 

Flying across the border 

Phoenix base 

Phoenix ways 

Phoenix race 

Spread your wings behind your 

back and we be flying 

Ain't no time to satisfy 

cause we be flyin' 

Spread your wings behind your 

back and we be flying 

Ain't no time to satisfy 

cause we be flyin' 

I'll be the phoenix yeah 

Aiming at you we be flying 

We ain't finished yet 

We be balling 

everywhere they call us 

Phoenix yeah 

Stay a hundred 

All the problems you can 

Leave it to me 

Hey leave it 

Leave it to me 

I'll be the phoenix yeah

Aiming at you we be flying

We ain't finished yet

We be balling

Phoenix yeah

Stay a hundred

All the problems you can

Leave it to me

Hey leave it

Leave it to me

我會成為鳳凰

目標是你我們飛翔

我們尚未結束

我們在開趴

各處的人都叫我們鳳凰

保持百分百的狀態

你可以留下任何問題交給我處理

不要管它

交給我處理

 

你們所有人都可以看到我在工作室裡

我喜歡這樣繼續吧

沒辦法

即使是你都在我面前虛偽

我感覺就像 whoo

我會做給你看帶上你的人

反正到最後你們都會低下頭

你在幹嘛

你要做什麼

他們全都裝成撲克臉來掩飾

所有打小報告的怨言

造成所有的厭惡

沒有時間應付這些

可惡一百通未接來電

跟上或是死亡

跟上或是死亡

 

我會成為鳳凰

目標是你我們飛翔

我們尚未結束

我們在開趴

各處的人都叫我們鳳凰 

保持百分百的狀態

你可以留下所有問題給我處理

不要管它

交給我處理

 

對我來說無所畏懼

哥哥們一直都在

像你這樣的人就直接無視

在前方有夢的夢想

都死了即使醒來也不知道

不要白白地裝勇猛

時常抱著一起走吧

和你不同環視四周

保持這樣

低音流淌著

晃動麥克風

用我的帽子敲打出節奏

姚明在場上

名譽殿堂的等級

無法觸碰到我

不公平的戰鬥

我背上的翅膀

帶我飛過邊境

鳳凰的基地

鳳凰之路

鳳凰之爭

張開你背上的翅膀

我們飛翔

沒時間去滿足他人

因為我們在飛翔

張開你背上的翅膀

我們飛翔

沒時間去滿足他人

因為我們在飛翔

我會成為鳳凰

目標是你我們飛翔

我們尚未結束

我們在開趴

各處的人叫我們鳳凰 

保持百分百的狀態

你可以留下所有問題給我處理

不要管他

交給我處理

我會成為鳳凰

目標是你我們飛翔

我們尚未結束

我們在開趴

各處的人叫我們鳳凰

保持百分百的狀態

你可以留下所有問題給我處理

不要管他

交給我處理

 

arrow
arrow

    Wanny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()