close

#11 Hunger (Jackson)

作詞:Jackson Wang

作曲:Jackson WangBOYTOY

編曲:BOYTOY

 

*以下翻譯僅為個人練習,不一定全部正確,若有錯誤歡迎指正!
*若要轉載請註明 wanny@pixnet 並附上文章網址,謝謝!

 

Hey watch me 

Imma pull up with my 

Ya 

Give me some more 

Can't get enough 

We anxious 

Y'all give me some more 

Give me some more 

My vision ah gon' carry on 

Gon' carry on and Imma no no no 

Ain't enough 

Give me some more 

I'm starving like a monster 

Give me some more 

Ain't enough 

Feed me some more 

Gon' win it Imma conquer 

Give me some more 

Let the phoenix out of this cage 

Nobody can stop me on the stage 

Up top read the bio of my life 

What I been through 

Flipping all the pages 

Should I just be the 

villain on this set 

And be the goblin on this set 

And end up in the coffin after that 

Should I just be the 

villain on this set 

Or be the goblin on this set

And end up in the coffin after that 

Ya

Give me some more

Can't get enough

We anxious

Y'all give me some more

Give me some more

My vision ah gon' carry on

Gon' carry on and Imma no no no

看看我

我會用全力阻止

給我更多

仍不足夠

我們很焦慮

大家都給我更多一點

給我更多

我的視野會繼續拓寬

繼續拓寬然後

不夠

給我更多

我餓得像頭野獸

給我更多

不夠

餵我更多更多

我要贏我會克服

給我更多

將這頭鳳凰放出籠子

沒人可以阻止我在這個舞台上

直達頂端閱讀我人生的聖經

我所經歷的

翻開所有的頁面

在這場景我應該變成壞人嗎

 

在這場景我應該是鬼魅

最後變成進了棺材

在這場景我應該變成壞人嗎

 

在這場景我應該是鬼魅

最後變成進了棺材

給我更多

仍不足夠

我們很焦慮

大家都給我更多一點

給我更多

我的視野會繼續拓寬

繼續拓寬然後

 

arrow
arrow

    Wanny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()