#7 OMW (Mark Solo)

作詞:MarkJackson WangBOYTOYWizil

作曲:MarkJackson WangBOYTOY

編曲:Jackson WangBOYTOY

 

 

MarkJackson

 

*以下翻譯僅為個人練習,不一定全部正確,若有錯誤歡迎指正!
*若要轉載請註明 wanny@pixnet 並附上文章網址,謝謝!

  This is for my dream

This is for my love

I’ll do anything I wanna do

you already know

On my grind I put in work

determination in my soul

부족한 점 많아 갈 길이 멀었어

쉽게 포기하지 않아 No

위로 Is the only path

I’m choosing

위로 Is the only way

I’m going

앞길은 선명해 성공할 거 분명해

Yeah yeah

I’m running 그곳으로 가고 있어

조금만 지나면 다 보일 텐데

힘들 땐 어두운 긴 터널과 같아

Let’s say it’s another

beautiful night

 

And this is for my dream

This is for my love

Every time I run

I’m just movin’ on and on and on

This is for my dream

This is for my love

Every time I run

I’m just movin’ on and on and on

 

I’m walking down the hallway

Been waiting for the D-day

No matter what they say

Go at my own pace

Believing I can make it yeah

Spotlight shining at me

one day yeah

Ambition be my compass

I row I row

Like no tomorrow

I’m running 그곳으로 가고 있어

조금만 지나면 다 보일 텐데

힘들 땐 어두운 긴 터널과 같아

Let’s say it’s another

beautiful night

 

And this is for my dream

This is for my love

Every time I run

I’m just movin’ on and on and on

This is for my dream

This is for my love

Every time I run

I’m just movin’ on and on and on

 

There’s beauty in the struggle

그래서 나는 빛나

미룬 적 없어 Right now

매 순간에 My rhyme

Hate or love it I’m so blessed

Hate or love it I’m so blessed

If you tell me why

난 나의 삶을 살아

누가 기대하든 말든

Keep it my way

Hate or love it I’m so blessed

Hate or love it I’m so blessed

 

And this is for my dream

This is for my love

Every time I run

I’m just movin’ on and on and on

This is for my dream

This is for my love

Every time I run

I’m just movin’ on and on and on  

這是為了我的夢想

這是為了我愛的人

我會做任何我想做的事

你已經知道

我努力工作

我靈魂的決心

不足的地方很多要走的路很遠

不會輕易地放棄No

向上是唯一的一條道路

我在選擇

向上是唯一的一條方法

我在前進

前路很清晰分明會成功

耶耶

我奔跑著向著那個地方前進中

再經過一陣子就可以看到的

疲累的時候像是又黑又長的隧道般

讓我們說這又是另一個美麗的夜晚

 

還有這是為了我的夢想

這是為了我愛的人

每次我奔跑的時候

我只是持續向前進

這是為了我的夢想

這是為了我愛的人

每次我奔跑的時候

我只是持續向前進

 

我走下玄關

等待著那天

不管別人說什麼

照我自己的步調走

相信我可以做到耶

聚光燈聚焦在我身上

一整天耶

雄心抱負是我的指南針

我划動我划動

如同沒有明天般

我奔跑著向著那個地方前進中

再經過一陣子就可以看到的

疲累的時候像是又黑又長的隧道般

讓我們說這又是另一個美麗的夜晚

 

還有這是為了我的夢想

這是為了我愛的人

每次我奔跑的時候

我只是持續向前進

這是為了我的夢想

這是為了我愛的人

每次我奔跑的時候

我只是持續向前進

 

在奮鬥的過程中有著美麗之處

所以我閃耀著光芒

沒有推延過現在

每個瞬間我的押韻

厭惡它或是喜愛它我很幸運

厭惡它或是喜愛它我很幸運

如果你告訴我為什麼

我活著我的人生

不管有沒有人在期待

保持著我自己的路

厭惡它或是喜愛它我很幸運

厭惡它或是喜愛它我很幸運

 

還有這是為了我的夢想

這是為了我愛的人

每次我奔跑的時候

我只是持續向前進

這是為了我的夢想

這是為了我愛的人

每次我奔跑的時候

我只是持續向前進

 

arrow
arrow

    Wanny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()